Dešavanja
(prestaro za odgovor)
Aleksandar_B
2011-03-22 08:56:40 UTC
Neki dan sam prolazio pokraj Ružičkine kuće i vidio plakat 'Petak u
Ružički', znači 4 zbivanja svakog petka počevši od 18.03. Prvi petak je
bila projekcija dugometražnog animiranog filma Corto Maltese koji sam
nažalost propustio.

Također 24.03 u 15:30 u gradskoj vijećnici se održava predavanje o
zapošljavanju u EU.

Ako netko ima informacije o kulturnim, društvenim ili bilo kakvim drugim
događajima vezanim za grad, neka ih ovdje objavi.
--
Windows 7 32bit
Ubuntu 10.04 32bit
Zli_Zec
2011-03-22 09:52:20 UTC
Post by Aleksandar_B
[...]
_
\`\
|= |
/- ;.---.
_ __.' (____)
` (_____)
_' ._ .' (____)
` (___)
Ender
2011-03-22 13:48:04 UTC
Ako netko ima informacije o kulturnim, druĹĄtvenim ili bilo kakvim
drugim doga�ajima vezanim za grad, neka ih ovdje objavi.
http://www.vukovar032.net

Novi portal, ali koliko vidim po početku mislim da će pratiti događanja.
--
I have seen the truth,
and it makes no sense.
Aleksandar_B
2011-03-22 14:27:33 UTC
Zgodan portal, još nema puno sadržaja ali se nadam da će dobiti pažnje i
nastaviti se razvijat.

Windows 7 32bit
Ubuntu 10.04 32bit